حاشیه

مرفاوی: آقای منصوریان در زمین حرفت را بزن
صمد مرفاوی، مهاجم و سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگو با فارس خطاب به علیرضا منصوریان گفت: «یک توصیه برای منصوریان دارم. برادر عزیزم بهتر است در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌ها پخته‌تر صحبت کنی. چرا باید عنوان کنی که بازی مالکانه در تفکرات تو قرار گرفته است؟ اگر منصوریان می‌خواهد استقلال مالکانه بازی کند بهتر است در زمین حرفش را بزند نه در کنفرانس خبری.»

مخالفت افتخاری با اولین استعفا
شنبه شب همتی، مسئول کانون هواداران باشگاه استقلال به دفتر این باشگاه رفت و به خاطر اتفاقاتی که در جریان بازی با سایپا رخ داده بود استعفای خود را به مدیرعامل باشگاه تقدیم کرد اما افتخاری این استعفا را قبول نکرد.

نماینده تراکتورسازی در کمیته اخلاق
فرزاد حاتمی هفته گذشته به خاطر درگیری با امیرحسین صادقی به مدت یک ماه با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود اما باشگاه تراکتورسازی هنوز پیگیر بخشش محرومیت این بازیکن است. نماینده باشگاه تراکتورسازی امروز به کمیته اخلاق می‌رود تا شاید بتواند مجوز حضور مهاجم این تیم در دیدار مقابل سایپا را بگیرد.

تکلیف بدهی دستیاران ژوزه مشخص شد
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توانست تکلیف نهایی پرداخت بدهی مربوط به دستیاران مانوئل ژوزه را روشن کنند. آن‌ها در نهایت تصمیم گرفتند در همان تاریخی که فیفا پاسخ آن‌ها را بابت زمان پرداخت اعلام کرد، پول را به حساب هر 3 نفر آن‌ها واریز کند.