آفساید

رقم قرارداد اومانیا مشخص شد
مایکل اومانیا، مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی سابق پرسپولیس تا پایان فصل جاری به تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیوست. رقم قرارداد اومانیا با باشگاه پارس جنوبی جم 560 میلیون تومان است که بدون آپشن‌های در نظر گرفته شده با این بازیکن است.
تمهیدات برانکو برای مقابله با گرما
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس شنبه برای بازی با الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد مسقط عمان شد. موضوعی که از روز گذشته برانکو ایوانکوویچ را نگران کرده، گرمای شدید هوای مسقط است. به همین خاطر سرمربی سرخ‌پوشان برای این‌که بازیکنانش کمی با شرایط جوی وفق داده شوند تمرینات تاکتیکی تیمش را در ساعت برگزاری مسابقه یعنی همان 19:30 قرار داده است.
اعلام زمان برگزاری دیدار ایران و سوریه
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار خود از سری رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه به مصاف سوریه می‌رود. با توجه به همزمانی بازی‌های هفته پایانی، این مسابقه روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ (۵ سپتامبر) راس ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. لازم به توضیح است، پیش از این ساعت این دیدار ۲۰:۴۵ اعلام شده بود.
تایید پارگی رباط صلیبی نقی‌زاده
علیرضا نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد در دیدار با فولاد خوزستان از هفته چهارم لیگ برتر دچار مصدومیت شد. پزشک گسترش فولاد اعلام کرد که پارگی رباط صلیبی پای چپ علیرضا نقی‌زاده تقریبا قطعی شده است.
خبر خوب برای استقلالی‌ها
استقلال تهران حالا می‌تواند نفس راحتی بکشد. آن‌ها 3 بازیکن کلیدی خود را برای بازی با پدیده در اختیار دارند. پادوانی، فرشید اسماعیلی و امید ابراهیمی 3 بازیکن کلیدی هستند که به تازگی به تمرینات استقلالی‌ها اضافه شده‌اند. البته در این بین شانس حضور امید ابراهیمی بسیار کم است.
مالک گسترش مشتری ماشین‌سازی
از تبریز خبر می‌رسد که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز با مسئولان ماشین‌سازی برای خرید امتیاز این باشگاه به توافق رسیده و این موضوع قرار است به صورت رسمی اعلام شود.
کاپیتان الاهلی استارت زد
تیسیر الجاسم، یکی از کلیدی‌ترین و بهترین بازیکنان الاهلی در میانه میدان است و رسانه‌های سعودی پیش از این تاکید کرده بودند که این بازیکن با تجربه به احتمال زیاد به دیدار حساس برابر پرسپولیس نمی‌رسد اما به نظر می‌رسد که او به شرایط بازی رسیده و می‌تواند در این دیدار به میدان برود.
علی دایی در فدراسیون ژیمناستیک
علی دایی برترین گلزن فوتبال جهان و قهرمان ملی صبح دیروز با حضور در فدراسیون ژیمناستیک با زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌و‌گو کرد و از ژیمناستیک به عنوان ورزشی مهم اما مظلوم نام برد.