اخبار

واکنش قریب به غیبت در جلسه آبی‌ها
در جلسه دیگری هستم!

 پس از مدت‌ها که جلسات هیئت مدیره استقلال به دلایل مختلف برگزار نمی‌شد، این جلسه عصر دیروز با غیبت رئیس هیئت مدیره برگزار شد. علیرضا منصوریان هم در جلسه حاضر شد تا در خصوص نتایج ضعیف تیمش در ۴ هفته اول لیگ به اعضای هیئت مدیره توضیحات لازم را ارایه دهد. نکته مهم این جلسه غیبت رئیس هیئت مدیره بود که نشان می‌دهد همچنان تمایلی به حضور در جلسات باشگاه ندارد. گویا مشکل قریب با انتخاب پندار توفیقی به عنوان معاون ورزشی همچنان ادامه دارد. به نقل از فارس، قریب در واکنش به عدم‌حضورش در جلسه ‌هیئت‌مدیره آبی‌ها به گفتن این جمله بسنده کرد: «در جلسه دیگری هستم!»

تغییر اسپانسر سرخابی
با مذاکرات صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسئولان یکی از اپراتورهای تلفن همراه، در ادامه رقابت‌های لیگ، شاگردان برانکو و منصوریان با لباسی به میدان خواهند رفت که نام اسپانسر جدیدی روی آن درج خواهد شد. به این ترتیب در بازی استقلال مقابل پدیده در لیگ برتر و همچنین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید شاهد تغییر نام اسپانسر روی پیراهن سرخابی باشیم.

علت بدون ستاره بودن لوگوی پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در حالی از پیراهن مسابقه خود با الاهلی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رونمایی کرد که لوگوی آن بدون ستاره بود. یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره دلیل این مسئله گفت: «چون ما لوگوی بدون ستاره را در مراحل قبلی به AFC معرفی کردیم، نمی‌توانستیم از این لوگو در ادامه لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم.»