زاویه نگاه شما

هر روز منتظر پیام​های شما هستیم. پیامک: 2000999
***
 ممنون از روزنامه خراسان که آنقدر خوب و دقیق به نقل‌وانتقالات امسال پرداخت.
 چرا بعضی‌ها نمی‌خواهند باور کنند کسب مدال نقره المپیک آقای حدادی یک اتفاق بود و دیگر نمی‌تواند آن درخشش را داشته باشد. لطفا جوانان دیگر را قربانی نکنید! همین بودجه که به ایشان داده می‌شود اگر برای جوانان و نوجوانان خرج بشود ده‌ها احسان حدادی جدید به صحنه می‌آیند.
 واقعا استقلال واسه بازیکن اینقدر هزینه می‌کنه؟! می‌خواد چی رو ثابت کنه؟ با همون بازیکناش که پارسالم اینجوری ولخرجی کرد چی کار کرد از تیم چهارم امارات 6 تا خورد!
 منصوریان نصف بازیکنانی که جذب کرده تدافعی هستن حتی بیشتر بازیکنانی که تمدید کردن مدافع هستن، این یعنی باید 25 میلیون هوادار استقلال یک فصل دیگه شاهد دفاعی بازی کردن استقلال باشن.
 از روزنامه شما انتظار می‌رود بیشتر به تیم‌هاى مشهدى پدیده و سیاه‌جامگان بپردازد. حدود 80 درصد مطالب فوتبالى شما در مورد پرسپولیس و استقلال است.
 سلام به روزنامه خراسان ورزشی. واقعا کار کی‌روش درسته، دمش گرم. شما که میگی بندازیمش بیرون کی بیاد جاش که هم بد و بیراه بهش بگن هم تیمو ببره جام جهانی؟!
 حاشیه بزرگ شما روزنامه‌هایید که می‌خواهید با یک تکه پارچه آرامش استقلال رو به هم بزنید! نکونام که کاپیتان ملی بود بازوبند رو نبست منتظری که جای خود دارد و اهل حاشیه‌سازی هم نیست.
 بیاید وساطت کنید رامین رضاییان برگرده پرسپولیس چون پرسپولیس خونه اولشه.
 پرسپولیسی‌هایی که تا دیروز قهرمانی استقلال در آسیا رو به تمسخر می‌گرفتند و ستاره‌های آن را حلبی می‌نامیدند حالاچقدر خوشحالند که جزو 8 تیم می‌باشند تازه آن آقا می‌فرمایند چهارم شدیم.