گفت‌وگو

بیرانوند: قطعا در پرسپولیس می‌مانم

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران امسال را یک سال رویایی برای خود دانست؛ آن هم به 3 دلیل؛ قهرمانی پرسپولیس در لیگ، قرار گرفتن این تیم جزو تیم‌های آسیایی و صعود تیم ملی به جام جهانی. او در مصاحبه با مهر با تاکید بر این‌که مسئولان باشگاه فنرباغچه به طور مستقیم هیچ صحبتی با او نداشته‌اند، عنوان کرد مسئولان باشگاه پرسپولیس در جریان این پیشنهاد هستند.
 اخیرا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص رفتن شما از پرسپولیس و پیوستن به یک تیم ترکیه‌ای مطرح شد و البته سکوت شما در قبال این موضوع شائبه‌هایی هم به دنبال داشت...
تاکنون هیچ حرفی نزده‌ام و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید که سکوت بیرانوند یک نوع اعتراض بوده برای این‌که می‌خواهد برود. وقتی که قرارداد 5 ساله با پرسپولیس منعقد کرده‌ام به این معنی است که می‌خواهم به افتخارات بزرگی در پرسپولیس دست پیدا کنم.
 چه افتخاراتی؟
یکی از این افتخارات بزرگ این بود که با پرسپولیس قهرمان ایران شدم و بعد از چند سال جزو 8 تیم آسیا قرار گرفتیم و به خاطر همین قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کردم.
 پس علت غیبت شما در تمرینات پرسپولیس چه بود؟
من هم می‌خواهم جایی باشم که آمادگی خود را حفظ کنم و وقتی که سکوت می‌کنم به این معنی بوده که قرارداد دارم و اگر تاکنون سر تمرین هم نرفته‌ام به این دلیل بوده که برانکو به 8 ملی‌پوش ما استراحت داده و مطمئن باشید اولین نفری که سر تمرین پرسپولیس می‌رود من هستم.
 شاید خیلی‌ها منتظرند تا شما با گذاشتن پستی در فضای مجازی ماندن خود در تیم پرسپولیس را تایید کنید.
من به همه هواداران می‌گویم نیازی نیست که در فضای مجازی پست بگذارم که می‌خواهم بروم یا نروم.
 پیشنهاد تیم فنر باغچه را تا چه اندازه قطعی می‌دانید؟
با من هیچ صحبتی نشده و فقط باشگاه در جریان است و من اعلام می‌کنم تا زمانی که قرارداد دارم در خدمت تیم پرسپولیس هستم و برای هواداران هم سرم را می‌گذارم.