گفت و گو

پورموسوی: بختیار را می‌خواهیم

فولاد خوزستان با حضور سرمربی و بازیکنان جدید خود فضای متفاوتی را تجربه می‌کند. سیروس پورموسوی، سرمربی فولاد خوزستان درباره شرایط تیمش در تمرینات پیش فصل و احتمال جذب چند بازیکن دیگر در ادامه فصل نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر گفت‌وگویی را انجام داد که خواندنش خالی از لطف نیست.
 بازیکنانی که می‌خواستید جذب شد؟
تا به الان خوب جلو آمدیم اما برای این‌که تیممان تکمیل شود نیاز به جذب 3، 4 بازیکن دیگر داریم. از مدیریت باشگاه باید تشکر کنم. شاید کمی زودتر می‌توانستیم تمام بازیکنان جدید را بگیریم تا هماهنگی را در بین بازیکنانمان زودتر ایجاد کنیم اما به هر حال مشکلاتی به وجود آمد که کارمان در نقل‌وانتقالات تا به امروز طول کشیده است.
 بختیار رحمانی می‌ماند؟
یکی از بازیکنانی که می‌خواهیم بختیار است. در مدت یکی، دو روز آینده تکلیف این بازیکن هم مشخص می‌شود و امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیممان بیفتد.
 گویا بابت شایعاتی که درباره ایمان مبعلی و مصدومیتش به وجود آمده، ناراحت شدید؟
قصه چیز دیگری است. به جرات می‌گویم یکی از بازیکنان بزرگی که دیده‌ام ایمان مبعلی است. او اسطوره باشگاه فولاد است. هواداران از جذب مبعلی خیلی خوشحال شدند. او خودش آمد و خیلی صریح و شفاف گفت من سال گذشته مصدوم شده بودم و حالا در قراردادم قید کنید که اگر آسیب‌دیدگی‌ام دوباره برگشت نباید هیچ پولی بگیرم. شما منش این بازیکن را ببینید که حاضر نیست به هر قیمتی پول سر سفره ببرد. این موضوع درباره رحیم زهیوی هم صدق می‌کرد. خودم شاهد بودم که پیشنهادات به مراتب بهتری داشت اما به عشق مردم خوزستان به فولاد آمد تا نشان دهد خیلی چیزها مهمتر از پول هستند.
 فکر می‌کنید بتوانید با این تیم نتیجه بگیرید؟
وقتی به فولاد آمدم 2 هدف داشتم؛ بازیکنانی بیاوریم که به پیراهن فولاد عرق دارند و از آکادمی باشگاه هم نهایت استفاده را کنیم تا بازیکن‌سازی صورت گیرد.
 از استقلال خوزستان خبر دارید؟
دلم برای این تیم می‌سوزد. بازیکنان بزرگ و فهیمی دارد. تلاش زیادی هم انجام گرفت تا دل هواداران فوتبال‌دوست خوزستان را شاد نگه داریم. مشکلات این باشگاه قابل حل است و امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود تا این باشگاه که بازیکنان خیلی خوبی را هم تربیت کرده بتواند نتیجه خوبی در فصل بعدی لیگ برتر بگیرد.