آفساید

کاپیتان بعدی سپاهان کیست؟
احسان حاج‌صفی، در اکثر دیدارهای فصل گذشته در غیاب حسین پاپی کاپیتان طلایی‌پوشان بود. با خروج حاج‌صفی و نیمکت‌نشینی احتمالی حسین پاپی در لیگ هفدهم به احتمال فراوان رسول نویدکیا از شانس بیشتری برای بستن بازوبند کاپیتانی برخوردار است.
ذوب‌آهن در ترکیه اردو می‌زند
با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب‌آهن تمرینات این تیم اصفهانی برای حضور در لیگ هفدهم فعلا در اصفهان دنبال می‌شود و در روزهای منتهی به شروع لیگ هفدهم اردویی در ترکیه برای این تیم برنامه‌ریزی شده است. بر این اساس تیم ذوب‌آهن برای برپایی اردوی چند روزه و انجام چند بازی تدارکاتی اواخر تیرماه به استانبول ترکیه سفر می‌کند.
۵ دیدار دوستانه برای گسترش
تیم فوتبال گسترش فولاد در حالی چهارشنبه هفته جاری برای پرپایی اردویی ۱۲ روزه راهی ترکیه خواهد شد که 5 دیدار دوستانه برای این اردو تدارک دیده شده است. تیم گسترش فولاد کارهای بدنسازی خود را در تبریز انجام داده است و صرفا برای برگزاری بازی‌های دوستانه به ترکیه سفر می‌کند.
 مدافع گرجستانی در ذوب‌آهن
سرمربی ذوب‌آهن بامداد پنج‌شنبه برای تماشای دیدار آخر دیناموتفلیس در لیگ گرجستان به این کشور سفر کرد. یک بازیکن گرجی که در پست دفاع وسط بازی می‌کند توانست نظر امیر قلعه‌نویی را برای حضور در ذوب‌آهن جلب کند و او در روزهای آینده برای عقد قرارداد با باشگاه اصفهانی به ایران سفر خواهد کرد.
استقلال به مصاف نساجی می‌رود
با تصمیم علیرضا منصوریان و مهدی پاشازاده سرمربیان 2 تیم استقلال تهران و نساجی مازندران این 2 تیم روز شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و با تصمیم مربیان 2 تیم این دیدار پشت درهای بسته برگزار می‌شود.