نقل و انتقالات

مگویان در راه ذوب‌آهن
هرایر مگویان، مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد. حضور مگویان در تمرین به معنای ادامه همکاری او با تیم آبی‌پوش پایتخت نیست. مگویان در فهرست خروجی علیرضا منصوریان قرار دارد و از این تیم جدا می‌شود. گفته می‌شود ذوب‌آهن مقصد بعدی مگویان خواهد بود.

 کامیابی‌نیا امروز تمدید می‌کند
 کمال کامیابی‌نیا برای تمدید قرارداد خود هنوز به توافق نهایی نرسیده است. این بازیکن که با اصرار برانکو و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید مواجه شده به احتمال فراوان عصر امروز به دفتر باشگاه می‌رود تا مذاکرات نهایی را در این خصوص داشته باشد. از قرار معلوم مشکلی در راستای تمدید قرارداد این بازیکن وجود ندارد و هیچ بعید نیست امروز تمدید کند.

مهاجم صبا در سیاه‌جامگان
 مهاجم فصل گذشته تیم صبای قم به تیم فوتبال سیاه‌جامگان پیوست. کیوان امرایی که سال گذشته در تیم صبای قم بازی می‌کرد، دیروز با عقد قراردادی یک ساله به تیم سیاه‌جامگان مشهد پیوست. هدایت تیم سیاه‌جامگان بر عهده اکبر میثاقیان است.

٤ سایپایی ثبت کردند
دانیال ماهینی، محمد شریفی، محمد دانشگر و رضا علیاری، 4 بازیکن جدید تیم سایپا قراردادشان را در هیئت فوتبال تهران ثبت کردند. با این اوصاف به نظر می‌رسد تلاش استقلالی‌های خوزستان برای بازگرداندن ماهینی و شریفی بی‌فایده باشد و این 2 در لیگ هفدهم با لباس سایپا به میدان بروند.

تمدید قرارداد یعقوب کریمی
یعقوب کریمی با امضای قراردادی به مدت یک فصل دیگر استقلال را در لیگ هفدهم همراهی خواهد کرد. این بازیکن با نظر مستقیم منصوریان در استقلال ماندنی شد تا فصل آینده را هم با پیراهن این تیم بازی کند.