گفت‌وگو

اسماعیلی: از اخراجم شوکه شدم

فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال تهران که در بازی رفت مقابل العین‌امارات از زمین مسابقه اخراج شد، درباره این بازی و همچنین کارت قرمزی که دریافت کرد، گفت‌وگویی انجام داد که نشان می‌دهد این بازیکن به رغم غیبتش در بازی برگشت، امیدوار به صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت‌هاست.‌ با هم گپ و گفت با فرشید اسماعیلی را می‌خوانیم.
 چرا این‌قدر عصبانی شدی که داور اخراجت کند؟
شما فکر کنید دقیقه‌81 است. ‌این همه فشار هم تحمل کنی تا مقابل چشم‌‌50 هزار هواداری که به ورزشگاه آمده‌اند، نتیجه بگیری. ‌بازیکن حریف کاملا با حرکتی که بعد از خطا داشت، عصبانی‌ام کرد.‌ باور کنید من هیچ‌گونه برخوردی با او نداشتم. ‌وقتی داور کارت قرمز را نشان داد، شوکه شدم.‌ باورم نمی‌شد کارت قرمز دریافت کردم.
 شاید بهتر بود همان واکنش ساده را هم نشان نمی‌دادی.
در آن دقیقه از بازی، آن‌قدر فشار احساس می‌کردیم که به نظرم کوچک‌ترین واکنشی که می‌توانستم نشان دهم، همان بود.‌ نمی‌گویم کار درستی کردم اما داور کاملا اشتباه اخراجم کرد.
 بازی برگشت را هم که از دست دادی.
متاسفانه همین‌طور است. ‌من نیستم اما آن‌قدر بازیکن خوب داریم که از من هم بهتر هستند و می‌توانند جایم را پر کنند.
 فکر می‌کنی بتوانید به مرحله بعدی صعود کنید؟
چرا‌که نه.‌ در آزادی نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. ‌قطعا در بازی برگشت هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و به مرحله بعدی برویم. ‌امیدوارم صعود کنیم تا دل هوادارانمان را شاد کرده و باز‌هم آن را به ورزشگاه آزادی بکشانیم. ‌بازی با تشویق آن‌ها شور و حرارت دیگری دارد.‌ خیلی خوشحالم که دفاع آن‌ها در بازی رفت اشتباه کرد و کاوه به زیبایی، پنالتی را گل کرد. ‌مطمئنم در بازی برگشت شیوه آن‌ها تغییر خواهد کرد و برای بردن و رفتن به مرحله بعد هر کاری می‌کنند. ‌باید حواسمان را جمع کنیم تا باز‌هم بتوانیم در آسیا گل نخوریم. ‌