آفساید

برنامه تمرینی پرسپولیس در قطر
تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت با لخویای قطر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه به دوحه پرواز خواهد کرد و بعد از سه جلسه تمرین و انجام بازی برابر لخویا، روز چهارشنبه به تهران باز خواهد گشت.
ده بازیکن دیگر فوتبال محروم شدند
به گزارش میزان، شنیده می‌شود کمیته اخلاق برای ده بازیکن در حوزه‌های مختلف فوتبال حکم صادر کرده است. این محرومیت‌ها نشان از این است که کمیته اخلاق به صورت محسوس مسائل اخلاقی فوتبال ایران را دنبال و رصد می‌کند.
جهانبخش غایب پلی‌آف هلند
ستاره ایرانی آلکمار به احتمال فراوان پلی‌آف هلند برای کسب آخرین سهمیه یورولیگ را از دست خواهد داد. مصدومیت علیرضا جهانبخش در بازی رفت با گرونینگن باعث شد تا شوک بزرگی به اردوی قرمزپوشان آلکمار در پلی‌آف کسب سهمیه یورولیگ وارد شود.
آقای گل لیگ یک در سایپا
مهاجم اسبق پرسپولیس در آستانه پیوستن به سایپاست. محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی مازندران با ۲۴ گلی که در لیگ دسته اول زد به عنوان آقای گل این رقابت‌ها انتخاب شد و حالا قصد بازگشت به لیگ برتر را دارد.
سپاهان مشتری شهباززاده
با توجه به مصدومیت طولانی‌مدت مسعود حسن‌زاده، سپاهانی‌ها قصد دارند با به خدمت گرفتن سجاد شهباززاده تیمشان را در فصل نقل‌وانتقالات تقویت کنند. البته شهباززاده هنوز به پیشنهاد سپاهانی‌ها پاسخی نداده و منتظر پیشنهاد استقلال است.
انتقاد کاشانی از برانکو
جعفر کاشانی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره پنالتی‌ که مهدی طارمی آن را از دست داد، گفت‌: «از رفتار آقای برانکو متعجبم. طارمی با این سابقه پنالتی‌ زدن چرا باید باز هم پنالتی‌‌زن اول تیم باشد؟ چرا همه تیم را فدای آقای گلی مهدی طارمی می‌کنند؟»