اخبار

فوتسال زیر ۲۰ سال ایران المپیکی شد
تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران با راهیابی به فینال مسابقات آسیایی، برای اولین بار فوتسال ایران را المپیکی کرد. تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات زیر 20 سال آسیا به مصاف تایلند میزبان رفت و در یک ماراتن نفس‌گیر با نتیجه ۷ - ۵ حریف را در وقت‌های اضافه شکست داد. ایران با راهیابی به فینال، جواز حضور در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را کسب کرد. دیدار فینال نیز فردا ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

بی‌تجربگی جوانان کار دستمان داد
ایران بازی برده را به زامبیا باخت

تیم فوتبال جوانان ایران در حالی که از حریف خود پیش افتاده بود، شکست خورد . تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه دیدارهای گروه سوم جام جهانی زیر 20 سال کره‌جنوبی به مصاف زامبیا رفت و با نتیجه 4 - 2 شکست خورد. رضا شکاری (7 و 49 - پنالتی) برای ایران گلزنی کرد و گل‌های زامبیا را ساکالا (54)، ام‌وپو (59)، باندا (65) و داکا (71) به ثمر رساندند. ساکالا در دقیقه 50 این مسابقه از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. زامبیا با این پیروزی 6 امتیازی شد تا به عنوان اولین تیم گروه سوم به مرحله حذفی صعود کند. تیم ایران هم که در بازی قبل یک- صفر از سد کارستاریکا گذشته بود 3 امتیازی است و در سومین بازی خود روز شنبه آینده باید به مصاف پرتغال برود.
 
ایران فرصت کسب چهار کرسی در فیفا را از دست داد
فوتبال ایران در راه کسب چهار کرسی در فیفا ناکام ماند و این در حالی است که دو نفر از افراد معرفی‌شده از سوی فدراسیون در فوتبال سابقه‌ای ندارند. به گزارش تسنیم، علی کفاشیان، احمدرضا براتی، غلامعلی محمدی و مرتضی تورک نفراتی بودند که چندی پیش به فیفا معرفی شدند.  بخشی از رای نیاوردن چهار ایرانی معرفی‌شده به فیفا را می‌توان به دلیل کاهش تعداد سهمیه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و البته به لابی‌ کشورهای عربی نسبت داد اما پیش از این‌که کار به این مرحله برسد، سوال این است که ملاک معرفی نفرات چیست؟ محمدی و تورک از افراد شناخته‌شده در حوزه کاری خود هستند اما حتی اگر لابی ما قوی بود این افراد بر اساس چه رزومه ورزشی برای حضور در کمیته‌های فیفا معرفی شدند؟

باشگاه آلمانی جذب سروش رفیعی را تکذیب کرد
برخلاف اخباری که در هفته‌های اخیر مدام درباره سروش رفیعی عنوان شد او هیچ پیشنهادی از بوندس‌لیگای آلمان و حتی دسته پایین‌تر از آن ندارد. باشگاه هیدنهایم آلمان هرگونه اخبار مربوط به پیوستن سروش رفیعی به این باشگاه را تکذیب کرد. سرمربی این باشگاه نیز در گفت‌وگو با سایت این باشگاه از انتشار این خبر ابراز تعجب کرده و گفته که اصلا چنین بازیکنی را نمی‌شناسد. سروش رفیعی نه تنها از هیدنهایم که از هیچ تیم دیگری از بوندس‌لیگا پیشنهادی ندارد. تنها پیشنهاد خارجی او از تیم‌های قطری است.